april 19, 2012


hej vänner och ovänner. 

helt plötsligt händer det väldigt mycket i mitt liv. och nu snackar vi bra saker. eller, jag tror det är bra i alla fall. är fortfarande rätt förvirrad och vet inte riktigt vad jag ska känna och vad jag ska göra för att allt inte ska bli fel. vill varken såra mig själv och någon annan, och i och med att sitter i en situation jag inte direkt har någon handbok till så blir jag lätt förvirrad. och rädd också. och ändå glad. 

det är nämligen så att jag träffar en kille. vi sågs i onsdags och ja. jag behöver nog inte säga så mycket mer. det är bara det där att jag inte riktigt vet vad jag känner. och vad jag borde känna. skulle vilja att någon berättade för mig att det är såhär du ska känna så jag slipper gå och undra. 

aja. de här frågorna tillhör väl livet. det löser sig, på ett eller annat sätt. och apropå typ ingeting så har jag hittat tillbaka till min positiva energi igen. min värld känns inte så fucked up längre och jag börjar få lite mer koll på saker och ting. och det känns riktigt bra. och att jag precis märkte att Neon Trees kommit ut med ett nytt album gör världen och humöret bara ännu bättre. 

fred ut.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0