en ny månad



det var ett tag sen jag bloggade nu. men ni vet, livet rullar på och så glömmer man bort allt det där som man inte skulle glömma bort.

jag glömde tex bort att jag tar studenten snart. det är 56 dagar kvar. 

alltså. vet inte riktigt vad jag ska göra med mig själv..... 56 DAGAR?! det är absolut ingenting. och jag har så mycket att göra så jag förstår inte hur jag ska hinna men allt. 

jaja. det löser sig väl. nu taggar jag inför påsklovet! ska bland annat
träffa han den där
gå på studentskiva
ha mys med tre mycket trevliga människor
gå på begravning
se teater

ja. en del saker ska jag man göra i alla fall. längtar som sjutton till myset för jag har alltid så kul med dom där människorna. 
eller, jag längtar till hela lovet.

KOMMENTARER
Postat av: FlizanLizan

hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-04-08 @ 20:23:54
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0