turkiet#2

 
åh. saknar havet och värmen. och speciellt just nu eftersom jag har börjat jobba på ett nytt jobb. började i måndags och jag säljer prenumerationer för SvD. ni vet en sån där jobbig människa som ska haffa folk på gatan? ja, sån är jag. det är lite spännande för folk är så roliga ibland. vissa är ju jätte otrevliga och hatar mig och ger mig onda blicken medan andra är så himla trevliga och artiga och det kan verkligen göra min dag. liksom, där står jag och kämpar så jag uppskattar att folk åtminstone kan vara trevliga tillbaka. 

dock så tvivlar jag på om det verkligen är jobbet för mig och det känns nästan som om jag ska sluta. det känns bara inte bra alls. eller igår kändes det bra men idag gjorde det inte alls det. jag vet inte. det ger ju riktigt bra pengar men jag vet inte om klarar av den sortens arbete.  

vad velig jag är. köpte en bok idag för att muntra upp mig själv men ångrade mig på bussen hem för jag har lagt märke till att mina pengar bara försviinner. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0