måndag 10



haha orkar inte hur ful bloggen är. har gjort om den lite och jag har kommit fram till att jag inte alls gillar svart bakgrund. sjukt tråkigt. eller ja, hela bloggen är tråkig egentligen men orkar inte hålla på mer nu. är egentligen inte ens bra med koder och sådär så allt blir bara så platt och trist.

något annat som är trist är mitt jobb. förstår inte att det ska vara så svårt att hitta ett jobb som man trivs med. är det meningen att jag ska leva resten av mitt vuxna liv med jobb som jag egentligen inte ens gillar? tycker det är så jobbigt att jag inte vet vad jag vill. det hade underlättat en del. 

men vad gör man. börjar typ bli förkyld också, och det är fan trist. det är mycket som är trist men egentligen klarar jag mig rätt bra. jobbet fortsätter bara i tre veckor och förkylningen släpper nog snart och jag umgås med hur fina människor som helst. min älskling är bäst och jag klarar inte av att vara utan honom. kan knappt förstå att vi bara känt varandra i två månader nu. känns som ett halvår. 

aja. nu blir det dusch och sen sängen. bilden är på mig och Elina från en fest i lördags, tagen av Elise. puss på er. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0