onsdag

 
imorgon är första dagen på mitt nya jobb. vet inte riktigt vad jag känner. är nervös och rädd och rent ut sagt skräckslagen men samtidigt extremt taggad och jag är säker på att det kommer bli roligt. det går i vågor. jag önskar ibland att jag var mer säker i mig själv, men det är svårt och det faller sig liksom naturligt att tänka på alla dom där tänk-om-scenarierna.

så. vad ska jag jobba med egentligen? ska visa upp två telefoner från Samsung, typ lära folk mer om alla häftiga funktioner och alla möjligheter som telefonerna har. det låter ganska enkelt. ska bara säga er att de där telefonerna är svårare än vad ni tror och även fast jag har varit på utbildning i tre dagar så känner jag mig fortfarande rätt osäker. eller, jag vet väl hur man gör det mesta, grejen är bara att jag måste förklara det också och det känns som om det kan gå lite hur som helst.
 
en annan grej är att jag står typ själv. jobbar cirka 8 timmar och jag är själv, om man inte räknar med butikspersonalen i butiken som jag står i. tycker det är så så så tråkigt att vara själv men hoppas på att det kommer mycket folk i alla fall.
 
jag har märkt att jag är lite av en trygghetsmänniska. vill göra nya saker men när de väl dyker upp får jag ont i magen. åh. är så fruktansvärt rädd men vet inte ens för vad egentligen. jag vet om att det kommer gå bra imorgon.  det är klart jag fixar det inga problem allt kommer gå hur bra som helst.
 
ska duscha nu. puss på er.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0