onsdag

förlåt för att jag aldrig bloggar längre. min dator har blivit gammal och det känns jobbigt att plåga den. så jag föredrar för tillfället att ha den avstängd. 

Elvira visade mig spelet DrawSomething, och alltså. nu spelar alla det. man ska rita en bild, och sen ska den andra gissa vad det föreställer. jag kör t.ex. med Adam. tidigare idag ritade han en zebra, såhär såg den ut: 



satt på bussen när jag fick den här, och ja. jag kunde ju inte låta bli att garva. och självklart tittade folk snett. hans zebra gjorde nog min dag. 

annats så längtar jag för en gångs skull efter helgen, för då blir det fest. hos mig. vi ska leka twister och äta god mat och dricka gott. kommer bli super mys. 

OCH SEN ÄR DET LOV.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0