sprider kärlek

idag är det alla hjärtansdag (som om någon har missat det haha). jag kände mig kärleksfull så jag skrev ett kärleksbrev till Therese, som jag sen slängde ner i hennes skåp. sen skrev jag och Therese två stycken brev tillsammans, som vi slängde ner i Adams och Ivars skåp. alltid kul att göra folk glada, och dom uppskattade det. då känner man sig bra! 

själv fick man inget. :(. nej men, det är nästan roligare att ge än att få. att göra folk glada är min grej tror jag.

ha en fin dag. tack för att ni läser mig blogg och tack för att ni finns. puss och kram.

KOMMENTARER
Postat av: Emma

Tack jättemycket för de fina orden, så himla fint att höra! Blir superglad ska du veta. Tack för att du läser! Hoppas din dag har varit fin!

2012-02-14 @ 21:23:20
URL: http://evsilfver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0