leker


hej hej. 

idag har vi börjat knuffa folk i skolan. det är jätte kul för folk smyger sig fram längs väggarna för att inte bli knuffade. 

det är en lek alltså. man anmäler sig, får ett namn, och sen ska man knuffa bort den personen ur leken. 

jag knuffade en tjej idag. hon blev ledsen med jag blev glad (skadeglädje är den enda sanna glädjen). sen fick jag hennes namn och det visade sig vara en lärare. värt. 

imorn ska knuffas och jag ska jag gå med keps och peruk och springa genom korridorerna så ingen kan knuffa mig. jag ska vinna den här leken. 

blodigt allvar, okeyy?

KOMMENTARER
Postat av: Izza

Jaa, snälla ha peruk <3

2012-01-25 @ 23:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0