16 juli


det var visst ett tag sedan. ni vet, dagarna försvinner in i varandra och jag springer runt så mycket och som plus i kanten tappade jag min blogglust. tog lite semester, om man säger så. 

men nu sitter jag här igen, fortfarande singel och fortfarande arbetslös (eller okej jag har jobb men vill hitta nytt). livet är en fest. 

nej men livet är faktiskt bra just nu. äter onyttigt men cyklar faktiskt väldigt ofta som kompensation. faktiskt så ofta så jag har fått punktering på båda däcken. vilket suger. får be pappa laga den. 

på torsdag drar jag utomlands och det ska bli hur skönt som helst. längtar efter att komma bort lite. ska försöka få lite färg eftersom man inte kan få någon här hemma. skitväder. kan ni fatta att det är augusti snart förresten? det är sjukt. får typ panik. 

:o.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0