turkiet#1



kom hem från Turkiet i fredagsnatt och det känns rätt tungt att vara hemma faktiskt. degade i solen varje dag och drack cola i mängder och jag brände mig och jag badade och jag läste tills ögonen kollade i kors. åh. 

men det känns skönt att vara hemma samtidigt för jag har saknat folket här hemma. herregud vilka fina människor jag känner. åkte till Eriks landställe i helgen och det var fint. jag, Therese, Emma och Erik. hade det jätte mysigt och det var terapi för själen. 

tänkte bara säga att jag lever. och det lär väl komma mer bilder snart! 

KOMMENTARER
Postat av: madde

Måste bara säga att ditt hår är skitfint på sista bilden!!!! så nu har jag sagt det.

2012-07-30 @ 12:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0