dagen efter



åh gårkvällen var så himla lyckad. jag skrev på twitter som jag alltid gör när jag festar och jag känner mig verkligen rätt fjortis när det händer. ändå så händer det varje gång. och jag säger åt mig själv att jag inte ska twittra men jag är antagligen dålig på att lyssna på mig själv. här är lite av vad jag skrev och jag skäms. 

i alla fall. igår var vi Nacka. jag har ingen aning om vart. det var bara väldigt väldigt väldigt mycket skog. vi började vid en sjö, och sen gick vi till en annan sjö. och sen träffade vi på några killar som vi följde med hem på efterfest. dom var jätte trevliga och jag hade verkligen riktigt roligt. just nu vill jag bara tillbaka till den stunden för allt var så bra.

det jobbiga med att träffa folk på fyllan är att man inte vet om man någonsin kommer träffa dom igen men jag fick i alla fall ett nummer så det är väl nått i alla fall. nu behöver jag fyllekäk.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0