lördag



igår var vi ute i nattlivet och vi träffade på några trevliga väktare som vi hängde med rätt länge och vi gjorde seriöst deras kväll. dom sa att dom skulle berätta om oss för deras kollegor och Elise blev nästan överdrivet glad och sa jag har alltid velat bli en historia. vi berättade nog lite för mycket av våra liv men ibland måste man ju bjuda på sig själv.

jag skulle nästan vilja träffa på mig själv någon gång. se och höra hur jag är egentligen, skulle vara mycket intressant. kanske inte lika kul om man inte gillar sig själv men det skulle ju aldrig hända eftersom jag är en sådan trevlig prick. skämt å sido. nu är jag hungrig så ska äta.  

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0