sjuk



jag är sjuk. sjuk som i kroppsligt sjuk. och det är verkligen jätte jobbigt för jag hatar att vara sjuk. just nu har jag så ont i min hals så jag inte ens kan svälja mitt eget saliv. eller klart jag kan, men det gör ont och mesig som jag är så vill jag helst uppleva så lite smärta som möjligt.  

så jag undviker mat. vilket är jätte jobbigt det med eftersom jag är hungrig. ringde sjukvårdsrådgivningen för att höra om jag måste gå till läkaren men tanten som svara sa att jag skulle äta glass och avvakta. och jag ba "jaha... men jag kan ju inte äta..?". 

och som plus i kanten är det midsommar imorn och jag är så omotiverad som man kan bli. lär sluta med att det blir jag och sjukdomen tillsammans på en härlig dejt i min säng. fin midsommar.

nej jag är inte bitter. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0