söndag


i ondsags bredvid mina fina systrar.

alltså. livet är fint nu. träffade fina Emma idag och vi myste hela dagen. köpte godis och jag åt tills magen var i dubbel storlek. bara pratade om det mesta och helt plötsligt hade det gått tre timmar. hon är fin hon.

och igår shoppade jag böcker. fyra pocketböcker för sjuttio kronor. ett riktigt fynd. gillar egentligen inte att köpa böcker men nu har jag kommit in i en läs-period och jag vill samtidigt fylla på bokhyllan. dock vill jag köpa en ny bokhylla för den jag har är så ful. kanske ska spara ihop lite cash och åka till IKEA. nu när jag är vuxen och så.

nej men ah. jag har bokat in mig på jobb nu och jag är för en gångs skull taggad på jobb. vill bara få ihop pengar så jag kan åka iväg någonstans. kanske London. Paris. Rom. Sydney. bara bort. se nytt. andas nytt. vill se en annan värld samtidigt som jag inte vågar lämna mitt tonårsrum. vill utmana mig själv. 

måste börja med att skaffa pengar. sen får vi se.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0