tumme upp



det här gillar vi. tack tack tack tack. bästa komplimangen man kan få är nog "random". det betyder ju att man är speciell. lite skillnad från att få ett "hej du är snygg". jag menar, hur många snygga människor finns det egentligen? ganska många. och då är man inte så speciellt längre. 

idag var jag i stan med Tessi och Ivar och vi skulle köpa en mantel men jag kom hem med några hårnålar istället. OMG JAG ÄR SÅ RANDOM. nej men skämt och sido. manteln kostade typ 300 spänn, och är man fattig (och snål) lägger man inte pengar på tygbit för 300 som man lika gärna kan sy ihop själv. 

nu har jag sjukt ont i magen så ska ta en sån där värmedyna och bara chilla ner lite. säkert nervös inför Turkiet eller nått. aja. puss hej. 


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0