bilder på sten och lite om mig



jag är rädd för tiden.
jag tycker om att lyssna på när främlingar pratar på bussen.
en av de bästa känslorna är vårkänslan.


jag älskar doften av nybakad äppelpaj som precis plockats fram ur ugnen.
jag har befunnit mig på andra sidan jordenklotet.
om jag inte hade tagit studeten i år hade jag varit rik nu.


jag överanvänder ordet "fett", försöker sluta använda det eftersom det låter som om jag är tolv år.
ett av de bästa valen jag gjort i mitt liv var att börja på teg. 
den här sommaren kanske min familj åker på semester utan mig eftersom jag kanske ska jobba.

KOMMENTARER
Postat av: Frida

Sv: Tack så jätte mycket! :)

Ser rymt häftigt ut i Istanbul där du varit. Vackert med massor av gamla hus :)

2012-03-11 @ 12:04:46
URL: http://blogg.fotografia.se
Postat av: lillage

sv: tack så mkt! :)

2012-03-11 @ 12:59:36
URL: http://lillages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0