studentskiva



började med middag klockan sju. det bjöds på kyckling som var väldigt salt och till efterrätt fick vi pannacotta som smakade yogurt. jag och tessi drack vitt och lekte vuxna framför våra föräldrar. 



(foto: jocke)
borden flyttades undan och festen drog igång på riktigt. jag vet inte riktigt hur mycket jag drack.. men det var en del. vi spårade med tequilan och Olle blev till och med utslängd.



(foto: adam)
sen blev det fyllekäk på donken och sen somnade jag nästan på bussen hem. 

hade sjukt kul. dock var det trist att typ alla drog runt ett-två så lokalen blev typ tom. men ah. jag var full och då bryr man sig inte så mycket. hehe.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0