istanbul, mars 5-9



utsikt från översta våningen, i bakgrunden syns moskén haga sofia.



lite hus och så. de flesta var ganska slitna och gamla men då och då dök det upp några färgglada och hela hus. 



människor. 



adam.



en katt bland typ tusen andra. de sprang runt överallt med tovig päls och alla tyckte dom var så himla söta. jag som inte gillar katter höll inte alls med.

diskussion under veckan
Ivar: det känns så bra att alla katter man ser verkligen ser friska ut, pälsen är ju väldigt ren på de flesta.
Therese: ah jo.. fast polisen åker ju runt lite då och då och plockar in alla katter som är sjuka och dödar dom. 
Ivar: :(

där sprack den lyckliga lilla bubblan.



det blev väldigt väldigt väldigt mycket promenerande. jag fick pinsamt nog träningsverk, fast blev däremot inte speciellt förvånad. 



vy över istanbul. man såg varken var staden började eller slutade, och det kanske beror på att det faktiskt bor 15 miljoner människor där. 



mitt och Ivars nya namn om starbucks får bestämma. mitt namn lät tydligen som en dvärgtant med skägg medan Ivars lät som en högalv. vad det är för skillnad på en vanlig alv och högalv vet jag däremot inte. 



sista bilden på turkisk mark. 



sen somnade alla på planet (här är t.ex. simon) medan jag och Ivar flummade runt på raden längst bak. Therese fick en jätte random plats långt bort och det var väldigt synd. 

en av mina bästa resor. hade verkligen grymt kul. snacka om minne för livet!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0