ett nytt kapitel


jag har tagit studenten nu och nu mår jag inte alls bra. igår var jag jätte glad och jag dansade på flaket och sprutade bort typ 24 öl. idag får jag helt plötsligt tid att känna efter och det gör verkligen ont. och jag vet inte vad jag ska göra för att det ska kännas bättre, heller.

inget med TEG. hur ska jag överleva livet utan Bentleys lasange eller Allans flummiga lektioner eller springet i korridorerna eller alla trevliga människor. jag kan inte tänka mig ett liv utan TEG och nu är det helt plötsligt slut.

jag är verkligen så himla rädd. jag hatar att säga hejdå och jag hatar att börja om på något nytt. jag är lite av en trygghetsmänniska och just nu känns livet inte alls tryggt. vill bara spola tillbaka tiden lite.

KOMMENTARER
Postat av: madde

FRIDA. Visste inte att du bloggar!! Hittade hit helt random. Har läst igenom hela din blogg, hehe. Du skriver så bra och tar så fina bilder och ritar så jävla fint! Ville ba säga det.



Och du är inte den enda som är rädd nu när skolan är över. Men det kommer att fixa sig, som det alltid gör. Visdomsord från din f.d. classmate. Snyft.



Kram!

2012-06-02 @ 15:38:16
URL: http://gallows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0