mösspåtagning




började med samling i skolan och sen åkte vi iväg mot nybrokajen för en båttur och mat. jag och Therese var taggade till tusen. vi kände oss stora som gick där i våra vita, fina mössor. 



och Therese var snygg. såklart. 



tog en cider/öl/läsk i solen efter båtturen vilket var riktigt mys. det kändes nästan som sommar och jag önskade nästan att det var det med.

känns sorgligt att det bara är 27 dagar kvar nu. det är ju nu allt det roliga händer. det är ju nu jag har hittat nya vänner och som jag alltid har så himla roligt med. jag kan inte sluta nu. jag kan inte slänga bort allt det där fina för ett vuxenliv som jag inte har planerat.
hej, ångest.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0