nytt jobb

Befinner mig just nu på espresso house någonstans i stan och jag sitter här ensam med en chailatte och en bra bok. Har aldrig gått på fik ensam men det är rätt skönt. Varva ner lite liksom.

I alla fall. Anledningen till att jag sitter här är för att jag varit på arbetsintervju och nu väntar jag på Åke. Arbetsintervjun gick hur bra som helst och det är möjligt att jag har jobb i december månad. Känns skönt men ändå lite skrämmande. Hon som intervjuade mig ska höra av sig imorgon och sen får vi se vad som händer. När vi var klara sa hon "det här låter jätte bra" och så log hon men vem vet. Hon kanske säger så till alla. Håll tummarna åt mig, okej?

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0