tisdag



börjar bli väldigt trött på det här med arbetslösheten. måste ha jobb nu nu nu. känner lite för att bara åka iväg annars, fly landet och fly alla måsten och fly mamma som klagar och tjatar. apropå mamma så kan jag berätta att jag nästan aldrig är hemma längre. klarar inte av min lilla mamma just nu för hon är bara ett moln av irritation. jag älskar henne men det blir för mycket bara. det första hon säger när hon kommer hem är inte hur mår du utan har du sökt jobb har du ringt dit har du dammsugit du är ju hemma så ta mer ansvar jag räknar med dig SNÄLLA. sluta. prata inte med mig. 

så jag håller mig borta så mycket som det går. kommer hem ibland och byter kläder och duschar och sådär men sen vill jag bort igen. 

annars? det rullar på som vanligt. och det är skönt men ändå rätt tråkigt. börjar på rastlös. vill göra något nytt nu för jag känner att luften börjar bli instängd. men annars är det bra. träffar Åke och Elise och andra fina människor och äter gott och skrattar och försöker leva i nuet. det går rätt bra.

puss på er. 
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0