tisdag

imorse fick jag veta att min farmor fått bröstcancer. fina fina farmor. tänkte på det hela dagen när jag jobbade och det resulterade i att det gick dåligt på jobbigt. verkligen jätte dåligt. träffade på Morgan Alling i alla fall och han var trevlig så det gjorde väl dagen någorlunda rolig i alla fall. 

snart är jag arbetslös igen. och den här kylan, snälla låt mig sova hela vintern ut. det har varit kyligt både på utsidan och insidan av kroppen idag och det har gjort det svårt att tänka klart. ingen bra dag som ni märker och som vanligt så innebär det musik i öronen i princip hela tiden. kan tipsa om den här låten innan jag ska gå och tröstäta. puss. 
 
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0