16 oktober




har ju lovat ett glatt inlägg så känner ju att nu måste jag prestera. den här helgen har jag varit igång i princip hela tiden och det tycker jag verkligen om för det känns lite mer som om man lever då. jag har bland annat

1. sett Södertällje centrum (visste inte att det var så.. fint)
2. haft kräftskiva (fast endast tre stycken åt kräftor och vi andra sju åt grillat så vet inte ens om det räknas som kräftskiva då, vi hade inte ens hattar)
3. messat med min boy (ja, vad finns det att säga, typ kul för mig)
4. sett Elises nya lägenhet (herregud vad fel det kändes att gå en annan väg hem till henne och herregud vad fel det känns att hon är så himla himla himla långt bort nu)
5. slösat pengar (standard)

ja. typ. lite smått och gott av vad jag gjort! kändes som om helgen var hur lång som helst och trots det så känns det för kort ändå. hann ju inte göra allt som jag ville göra. det där med tiden gör mig tokig, men det ska vi inte gå in på nu för då är jag rädd att det här kan börja luta åt ett deppigt inlägg. 

bäst jag slutar nu. puss hej. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0