arbetslös och nyinflyttat



ja, jag vet inte hur många som vet om det men jag har gått och fått sparken från jobbet. det suger verkligen och kan inte precis säga att mitt humör var på topp i början av veckan. dock har jag i princip flyttat in hos Elise och det gör livet som arbetslös lite lättare. det ska nog går bra det här, ändå. 

fast helt arbetslös är jag inte. dom tyckte jag var så himla trevlig och duktig så jag fick jobb varje söndag istället. jag tackar och bockar. 

som jag sa. jag har flyttat in hos Elise och samtidigt som det gör mig riktigt glad så får jag lite ångest också. käkar middag här typ varje dag så måste fan börja betala för mig. livet är egentligen riktigt bra. känner att jag tar så mycket saker för givet här i livet och det måste jag sluta med. ska börja uppskatta livet och jag ska börja njuta av dagarna som dom är och inte leva för saker som varit och saker som kommer. dagens tips!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0