9 februari

 
befinner mig just nu hemma hos mig och i min säng ligger min älskling och pluggar filosofi. vill mest av allt gosa och mysa men låter bli för han har tenta om en vecka och cirka 200 sidor kvar att läsa. är bara glad över att ha honom här.
 
pratade med Therese i telefon idag och det är underbart hur glad jag blir över att få en pratstund med henne. och speciellt när hon säger jag har varit lite orolig över dig, du har inte verkat vara på topp och jag smälter lite inombords över hur fin hon är. imorgon hade jag planerat att träffa fina Emma men hon har gått och blivit sjuk, kunde inte låta bli att bli lite ledsen i ögat när jag hörde det. 
 
fascinerande att tiden kan gå så himla himla fort fast jag egentligen inte gör någonting. skönt på ett sätt. dåligt på ett annat. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0