update

Hej hej. Ligger i sängen och lyssnar på musik och försöker vakna just nu. Bredvid mig ligger mitt hjärta som andas tungt men som tur är inte snarkar. Har sovit ganska oroligt den senaste tiden och vaknat flera gånger varje natt och det gör mig trött i princip hela tiden.  En ny säng är på väg till mig däremot så jag hoppas på att få sova ut ordentligt snart. 
 
Har förresten inget jobb än och det suger så hårt. Vill resa men vet inte vart. Åh vad jag hatar februari och slask. Och ska inte dricka alkohol på ett riktigt bra tag för det är fan inte värt det när kroppen går sönder dagen efter. Om två dagar har jag och Åke varit tillsammans i fyra månader och jag älskar honom lite mer hela tiden. 
 
Har förresten namnsdag idag. 

KOMMENTARER
Postat av: madeleine

Grattis på namnsdagen!!!

Svar: Tack Madde!! :))
asnajs.blogg.se

2013-02-18 @ 14:41:50
URL: http://gallows.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0