årsresumé #4


november

jobbade i princip ingenting och fortsatte att träffa Åke. minns knappt vad jag gjorde egentligen men det blev en del utgångar och jag träffade Åkes polare Mattias som är proffs på öl. sökte väldigt många jobb och det gav resultat till slut. gick på intervju utan att riktigt veta vad det var jag sökte och helt plötsligt hade jag ett jobb igen, vilket var behövligt för jag började bli väldigt rastlös av att bara gå hemma. firade en månad med Åke och blev bara mer kär för varje dag som gick. vann en iPad mini och jag ba wtf. 


åkte till Tekniska Museét med Åke någon dag och efter det gick vi på bio. första dejten och det var riktigt mysigt. 


sov över hos Elise och passade på att mysa med Texas. så gullig man kan vara!

december
började med en utbildning innan jobbet skulle komma igång och jag var taggad. skulle presentera två Samsung-telefoner så fick lära mig funktioner och det tog tre dagar innan den utbildningen var klar. blev placerad i en butik i Täby Centrum och jag var så nervös dagen innan. men det gick bra såklart och de andra som stod i andra butiker i Täby Centrum var mycket trevliga. hade roligt på jobbet och de klickade bra mellan oss. annars så firade jag Jessicas födelsedag och Elina fyllde år. hamnade hemma hos Åke när jag var full och han tog hand om mig medan jag låg och fnittrade i hans säng. och sen blev det jul och efter det var det helt plötsligt slut. firade nyår med bästa människorna och bästa slutet på det här året blev det lätt. 

tog en fika med Elise och efter det besökte vi kulturhuset i vtuna. upptäckte ett hål i bokhyllan och det var nog det flummigaste bibliotek jag varit i. 

krogen på Elinas födelsedag och här har vi Gustav och Adam. blev en lyckad kväll och vi spårade med champange och grejer. 19 fyller man ju bara en gång. 
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0