jobbigt just nu



1. Åke är inte här och jag är inte hos honom och det känns jobbigt
2. jag har inget jobb
3. jag har inga pengar
4. måste köpa nya underkläder men det kostar alldeles för mycket 
5. jag har inget att göra 
6. det kom ännu mer snö imorse
7. mår illa pga ätit för mycket onyttigt
8. vill börja träna men har tar aldrig tag i saker och när det gäller träning ger jag upp innan jag ens börjat
9. mamma gnäller
10. min mobilräkning kom med posten idag

och något som är bra för att muntra upp:
1. sov hos Therese igår och hon gav mig en tröja och det gjorde mig lycklig
2. pratade med Elise idag och det blir man alltid glad av

inte världens bästa dag idag men jag överlever ändå. hoppas ni hade det bättre!  

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0