28 mars

 
Jaha hörni. Här sitter jag och är nyduschad och fräsch. Måste dock klippa håret snart eftersom hela mitt hår är en rishög. Imorgon fyller min syster 18 år och jag mamma och pappa ska fly huset medan hon har fest och äta ute på restaurang. Pappa är sugen på italienskt medan jag inte skulle tacka nej till en blodig köttbit. Vi får se vart vi hamnar men gott lär det bli i alla fall. Och på söndag ska vi åka upp till fjällen och jag längtar efter skidbacken och trånga pjäxor och träningsvärk och varm choklad.
 
Jag har blivit förkyld och nyser cirka var femte minut. Jag blev smittad av Åke, som först blev smittad av mig innan jag blev smittad av honom. Hängde ni med? När den ena väl har blivit frisk blir den andra sjuk osv osv. Så håller det på. 
 
Kul liv va.
 
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0