frågor



Hur har din dag varit?

Rensade igenom skrivbordslådor och hittade gamla papper som gjorde mig nostalgisk. Sedan ringde ett okänt nummer som visade sig vara ett jobb och redan imorgon ska jag provjobba. Har inte fått några kramar och pussar och det saknar jag. Annars bra dag!

Vilket är ditt största beroende?
Inte bara lördagsgodis utan alla dagars godis. Och min mobil. Och att smygfotografera folk jag känner när dom ser roliga ut. Och såklart Åke. 



Vad gör du när ingen annan ser?
Småäter och fotar mig själv.

Vad beställer du på krogen?
Cider oftast. Men om jag är på DAAM brukar jag beställa redbull-vodka.

Vilken är din största skräck?
Att jag ska vakna upp någon dag och vara gammal och inte ha hunnit göra allt jag vill göra.

Vad har du funderat över på sistone?
Utbildning tänker jag på nästan hela tiden. Vad vill jag bli, vad ska jag plugga osv. Och jag har även tänkt väldigt mycket på Therese som jag saknar så mycket.



Vad var det konstigaste som hände i helgen?
En man på cirka 40 år ville bjuda mig på kaffe någon dag men jag sa nej jag dricker inte kaffe. Lite udda mest.

Vem är den mest kända människan du talat med?
Tror att det kan vara Jan Guilliuo. Han som skriver böcker. I alla fall, när jag jobbade med SvD så började jag sälja in en prenumeration till honom. Förstod inte att det var han förens efter. Fast nu kommer jag ihåg att jag pratat med Morgan Alling också. Komikern. Det var också med SvD haha. Kan mycket väl ha träffat halva Stockholm när jag arbetade med det jobbet.

Vilket uttryck använder du lite för ofta?
“Men what”, blandar med engelska ord när jag pratar och det är egentligen väldigt fult. Men kan inte låta bli för det blir mycket roligare då.

Vad ser du fram emot just nu?
Att få jobba imorgon, vilket jag inte gjort på cirka två månader. Och att börja gymma med Elise och bli muskelknutte. Och torsdag för då har jag planerat att våldgästa Therese.


Lånade frågorna från den här bloggen.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0