det där med framtiden


sitter här och funderar på vad jag vill med mitt liv. har valt lite kurser till hösten som verkar intressant, men jag vet egentligen inte riktigt om det är min grej. känner mig fortfarande för liten för att läsa på högskola.

sen ramlade jag in på ett pogram som verkar grymt roligt och självklart skulle det programmet också vara omöjligt att komma in på. mask & perukdesign på dramatiska högskolan. de tar in 4 personer vartannat år. 4 PERSONER. och jag måste vänta till 2014 innan jag kan söka.

i'm screwed.

nej men ah. det verkar riktigt kul. men lovar att jag kommer ångra mig inom någon månad och ha siktet instället på något annat istället. sådan är jag. ändrar mig och håller på stup i kvarten.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0