årsresumé #3


augusti

började jobbet med SvD och jag insåg inte hur svårt det var förens jag väl stod där och slet. hade ett flyt i början men sen gick det utför. och sen gick det helt plötsligt helt okej igen så lyckades behålla jobbet. trivdes rätt bra trots att det inte var speciellt givande. träffade hur många roliga människor som helst. och på helgerna blev det en del parkhäng och Elise fyllde år vilket firades med en ordentlig utgång. jag körde på och livet lekte och jag mådde fortfarande riktigt bra.

från Elises födelsedag och ja. ni ser ju att det var rätt spårat. en riktigt riktigt lyckad kväll! 

Elise skaffade hund och den här lilla sötnosen sprang runt och nafsade i kläder och skor. jag som inte ens gillar hundar. fick vara hundvakt någon gång men då sov han hela tiden och det gick inte att inte gilla lilla Texas. bilden är lånad av Elise. 

september
det började gå dåligt på jobbet igen och jag orkade inte fortsätta med skiten. insåg vilket jävla jobb det var så jag fick sparken. tyckte det var jordens undergång och bröt ihop men nu förstår jag inte varför. glad att jag slipper jobba med den där skiten. fyllde år och spelade laserdoom för första gången någonsin, riktigt svettigt och riktigt roligt. blev tjejig och skaffade lösnaglar, kände mig fräshast i stan. Elise flyttade och det gjorde riktigt ont i hjärtat att se en annan familj röra sig i deras kök och parkera på deras uppfart.

min födelsedag och vi hade riktigt rikigt kul. jag förstod inte riktigt hur man skulle skjuta först så jag sprang runt och trodde att jag sköt fast jag inte gjorde det. trodde att jag hade träffat hur många som helst men sen visar det sig att jag låg sist. lol.

bakishäng på balkongen. filt och mössa och värmelampa!

oktober
var på fest med SvD och fick komma även fast jag hade fått sparken. det är jag riktigt glad över för det var där jag träffade Åke. det bjöds på vin och öl och jag drack och drack och blev så full så jag bjuder med Åke och Jean till en hemmafest i vtuna. dom hänger på och det spårade rätt mycket men det är jag glad för, annars hade jag aldrig lärt känna Åke. fortsatte att träffa Åke i princip hela tiden och vi sågs nästan varje dag. blev kär och jag insåg att han bäst. vi blev tillsammans i slutet av månaden och trots att det gick så himla fort så kändes det så himla rätt.

haha första puss-bilden. här var vi på krogen, DAAM blev det som vanligt. det har blivit vårt förkrökställe och det bästa är att Elise har blivit polare med ägaren. 

och Elise skaffade sig en fjällräven vilket därmed gjorde det okej att kalla henne fjortis. 

de två sista månaderna dyker upp lite senare. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0