trötter


det var 4 dagar och 23 timmar sedan som jag bloggade sist. förlåt. men just nu har jag ingen ork till något alls och jag lägger den lilla energin jag har på saker som faktiskt är viktiga. som att hålla ut de sista dagarna i skolan och som att slita på jobbet och som att försöka ha ett liv.

jag lyckas inte så jätte bra däremot. speciellt inte vad gäller livet. det första jag gör när jag kommer hem från skolan är att lägga mig i soffan/sängen och vila ögonen i någon timme. jag är alltid så trött och utmattad nu för tiden så jag behöver en sovstund mitt på dagen för att orka med. och idag i skolan somnade jag nästan på lektionen. det kändes som om jag varit vaken tre dygn i rad och ögonen föll ihop utan att jag ens märkte det. och att vi kollade på film uppmuntrade bara mina ögon till att blunda lite till. 

och sen kom jag alltså hem och sov lite till.

när jag vaknade tog jag tag i mitt liv och ringde Oskar och vi bestämde att vi ska ses senare ikväll. önskade lite att han skulle säga nej jag kan inte ses idag så jag skulle få sova lite till. men herregud. jag kan inte låta den här orkeslösheten ta över mitt liv. 

nu ska jag hoppa i duschen. puss hej!

KOMMENTARER
Postat av: Leila- En fotoblogg i Kumla

Fin blogg, härliga bilder. Hoppas du får en bra dag :)



Kram!

2012-05-29 @ 14:48:14
URL: http://leilaramic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0