fredag


hej. 

livet är ganska bra just nu. skolan går bra. vännerna går bra. kärlekslivet går bra. det känns lite som om jag inte riktigt förtjänar att ha det så här bra. som om någon snart ska rycka undan marken under mina fötter så jag tappar fattningen och allt det där bra försvinner för det var ju ändå inte där för att stanna. lite så känns det. fast den känslan är långt där inne och jag gömmer undan den och mosar den för den förstör bara.

orkar inte vara negativ. så tråkigt. jag har alltid varit positiv, så varför sluta nu liksom. 

lägger upp en bild på mina bff. dom är helt underbara och förgyller mina dagar, så tycker dom förtjänar en stund i rampljuset. (och sen har jag ingen annan bild att lägga upp men det behöver ju ingen veta)

puss hej!


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0