mår bra



vad finns det att säga egentligen. jag mår bra. kroppen är sliten och själen är rätt utmattad men jag mår faktiskt bra. framtiden ger mig ångest men just precis i det här ögonblicket mår jag bra. jag gav döden en kram igår och idag gjorde jag chefen besviken och imorgon måste jag vara bättre men jag mår bra ändå. jag vet inte om ni fattar men asså JAG MÅR BRA. 

det är ett sånt där rus bara. den där känslan och lugnet som liksom pulserar i varje liten kroppsatom som min kropp består av. är så ofantligt trött men den där känslan som vilar i gömda vrår börjar fylla upp ett helt rum nu. 

känns som jag mest svammlar. tänkte bara säga att jag mår bra. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0