tisdag



bilder från i lördags då vi hängde i rålis och njöt av det fina umgänget och det fina vädret. fotona är tagna av Josephine som hade värsta satsiga kameran som gjorde att man såg snygg ut även fast man var ful. det var rätt najs. 

i alla fall. jag jobbar nu. måndag till fredag klockan tio till fyra. jag skulle gärna ha sommarlov och vara ledig ett tag till men pengarna bara rinner iväg pga att jag äter för mycket. japp, alla mina pengar går till mat. måste fan se till och vinna på triss snart. är egentligen inte redo för det här vuxenlivet men jag kör på ändå och hoppas att jag vänjer mig snart. vad annat kan man göra. 

ska tröstäta nu och kolla på serier för annars överlever jag nog inte veckan ut. 

KOMMENTARER
Postat av: madde

Svar på din kommentar: Tack Frida! <3 Hoppas det går bra för dig på nya jobbet.

2012-08-07 @ 21:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0