jag



1. fryser alltid om händerna när jag suttit vid datorn för mycket
2. tjatar alltid om att jag ska färga håret, även fast jag i slutändan inte vågar göra det
3. vill lära mig att skriva finare, tycker jag skriver så fult
4. har aldrig knaprat alvedon, ipren elller någon annan smärtlindrande tablett
5. jag gillar att ha det fint och rent, trots det suger jag på att städa så dammet blir bara tjockare och mamma blir bara surare

(6. vill inte erkänna att jag inte har något att skriva om, utan klottrar ner lite haltråkig info istället för att låtsas om att jag är en väldigt intressant människa)

KOMMENTARER
Postat av: diman dilir

tack så mycket vännen!:D<3

fin bild:)

2012-01-25 @ 15:09:27
URL: http://dimandilir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0