måndagsprat


jag har ont i mina axlar. kanske beror på knutarna som verkar trivas extremt bra bland mina muskler. antagligen.
så ja, nu sitter jag här och masserar mig själv. jag börjar bli ganska bra på det faktiskt, eftersom knutarna envisas med att komma tillbaka hela tiden. inte skoj. 

annars har jag spenderat ännu en dag framför Vampire Diaries. dröjer nog inte länge för än jag är fullkomligt besatt. lol.

en mycket gammal bild förresten. från när jag inte hade knutar i axlarna, när jag inte satt vid datorn 24/7, när håret såg ut som hej kom och hjälp (det gör det i och för sig fortfarande) och när jag hade en ful jacka. det var tider det. tänka sig, nu tar man studenten snart. livet ba fuckar ur.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0