nya skor



var jätte radom idag och träffade en trevlig snubbe som jag lärde känna på fyllan i fredags. tänkte att wtf varför inte när han frågade om jag ville ses och jag kände att jag bara måste göra något nytt. något som jag inte brukar. är trött på att gå i samma skor och bära samma kläder och bara göra som vanligt hela tiden. så jag var random och träffade honom. vilket jag inte alls ångrar för han var ju hur trevlig som helst. 

det är läskigt hur mycket jag förändrats egentligen. om någon sa till mig att jag skulle träffa en person bara sådär jätte random för tre år sedan, när jag var mesig och rädd och blyg, skulle jag antagligen trott att det var ett stort skämt. herregud. vilken mes jag var förr. det är ju pinsamt egentligen. haha. 

åh. blir nästan blödig nu men jag blir så stolt över mig själv ibland för nu är jag på väg att bli den som jag alltid velat vara. underbart. måste fortsätta göra nytt för herregud vad skönt det känns att byta till ett par nya skor. 


KOMMENTARER
Postat av: madde

Kom på grillmyzet på fredag Frida!

Svar: ja, jag funderar på det! vore kul att träffa er igen!
asnajs.blogg.se

2012-07-03 @ 13:14:21
URL: http://gallows.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0