onsdag 4


jag har fått en ful bränna på ryggen men det gör inget för det tillhör ju sommaren. och jag tjänade ihop 300 spänn och x antal myggbett igår på att rensa lite ogräs så det känns inte helt fel det heller. livet rullar på rätt bra nu och det känns skönt att bara få flyta med. även fast jag inte gillar att det rullar på (vore bättre om livet bara chillade runt lite) för det betyder ju att vi närmar oss hösten. hösten är lika med vuxen och just nu orkar jag inte vara vuxen. 

bara att tänka på hösten gör mig deprimerad så ska sluta tänka på det nu. har blivit ganska bra på att leva i nuet vilket känns som en befrielse. nu ska jag nog ta fram en bok och försöka få tillbaka min läslust och bara vara.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0