onsdag


det känns som om jag försvinner. har inte lyckats få i mig en måltid sen i fredags och det enda jag har levt på är honungsvatten och nyponsoppa. kunde knappt dricka det heller. 

det värsta var att jag såg hur jag försvann framför spegeln. hur ögonen blev trötta och tomma och huden tappade sin lyster. och varje dag blev det värre. energin låg på noll och jag orkade knappt gå från rum till rum och inte heller orkade jag hålla ögonen öppna. jag behövde mat. energi. men på grund av körtelfeber så kunde jag inte. har aldrig haft så ont i halsen i hela mitt liv. 

väger alldeles alldeles alldeles för lite nu. klarar knappt av att titta mig själv i spegeln för jag tycker det är så äckligt. jag har gått ner minst fyra kilo. och jag är så orolig över hur fan jag ska lyckas gå upp dom kilona igen. hatar min ämnesomsättning. 

i alla fall. det jag egentligen skulle säga är att jag snart är frisk. eller ja. mitt halsont har snart gått över vilket känns helt fantastiskt. dock kan man vara trött och hängig i några veckor, vilket suger, men det kan jag leva med. så länge jag får äta. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0