uppmaning


jag skulle väldigt gärna vilja att folk bloggade lite mer så jag kunde ha lite koll på vad folk gör. så jag får känna mig lite mer delaktig och så jag får något att göra en måndagskväll klockan fem i tolv. jag är trött och rastlös och uttråkad. 

uppmaning till folket: blogga mer. jag gillar att läsa vad andra gör och jag gillar att läsa om livet från någon annans ord. det är dock förutsatt att man skriver bra. klarar inte av folk som skriver förkortningar hit och dit och särskriver och bara inte kan skriva. 

vad ironsikt det vore om jag själv skriver jätte dåligt nu.

KOMMENTARER
Postat av: ex-classmate Alicia

Själv smygföljer din blogglite , för jag gillar också att ha koll på vad folk gör! Speciellt nu efter studenten. Synd att klassbloggen dog. Och ja, du skriver bra!

2012-06-10 @ 22:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0