måndag


(foto: Emma)

typ tolv dagar sedan jag tog studenten. försöker komma på hur jag känner egentligen men just nu vet jag faktiskt inte. har kanske inte förstått det rikigt än. till hösten kommer det nog göra mest ont, när livet verkligen får en annan vändning och när folk bara försvinner iväg. är det meningen att jag ska försvinna med? åh. jag vet inte. orkar inte. tar dagen som den kommer och så får hösten komma som en käftsmäll i ansiktet.

jaha, gjort sen sist? har haft tjejmys, läst ut några böcker, gått på studentmottagning, jobbat, fikat, blivit singel igen och jobbat lite till. trodde förresten att jag hade klarat mig från arbetsskador från helgens arbete, men när jag kommer hem visar det sig att jag hade ett rivsår på underarmen. och x antal brännskador. fattar inte hur jag lyckas. 

idag tar min bff studenten och jag ska ut på krogen ikväll med henne och hennes klass för att fira och jag är säker på att det kommer bli riktigt riktigt lyckat.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0