vecka 12


den här veckan har varit riktigt mysko och lång. känns som om det varit helg hela veckan faktiskt. ledig i tisdags. typ ledig i onsdags. visade upp projektarbetet i torsdags. kollade på film i fredags. och ja. mycket konstig vecka. 

i fredags gick jag på bio med klassen. vi åt kinamat i mängder och avrundade med någon politisk film som jag nästan somnande till. det var riktigt mys! 

och sen igår gick jag på bio igen. HUNGERSPELEN. alltså. som jag väntat. och nu! nu äntligen är den här. jag är riktigt riktigt riktigt nöjd med filmen. satt dock framför några småtjejer som fnittrade och pratade sig igenom hela filmen vilket var ganska irriterande. Therese slängde iväg arg-blicken och de tystande ganska snabbt. värt. 

och efter bion sprang jag iväg till släkten på släktmiddag. dom spårade som vanligt och jag var sjukt trött. och allt det där snacket om vad jag ska bli osv osv gjorde mig inte direkt piggare. 

ikväll blir det skiva vilket jag inte är speciellt taggad till. 

full rulle hela veckan!, det tackar man inte nej till.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0