lördag


fick väldigt mycket sömn i natt men jag är trött ändå. vill bara sova i flera veckor i sträck och vakna igen pigg som aldrig förr.

är nog deprimerad eller nått. över studenten. över skolan. över livet i allmänhet.

men ja. orkar inte ligga hemma och sova så idag ska jag kröka. eller ja, jag ska inte kröka skallen av mig utan det blir lite chill-krök sådär. vi drar till en park och hänger där lite och jag hoppas på att det blir fint väder. årets första park-häng. kommer nog bli riktigt mys. 

(hade blivit så mycket bättre om han var där också men helvete den jäveln kan ju inte höra av sig så jag ska stänga ute honom från hjärnan idag)

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0