åtta noll noll


har tråkigt. KOLLA NU SITTER JAG HÄR IGEN. 

idiot. ska försöka behärska mig när jag skriver istället men det är väl samma sak som att säga att man ska sluta röka och fortfarande ha ett paket kvar i fickan. lite så är jag. tror jag är smart och duktig men sen hamnar jag bland dom där orden ändå. och varför försöker jag verka så djup. 

här är en bild på mig och Texas när vi myste på en madrass i Elises rum i onsdags:



jag har verkligen tråkigt och jag funderar på att 1 baka chokladbollar eller 2 sätta mig och teckna eller 3 göra båda två. problemet är bara att jag orkar inte ställa mig och blanda ihop en smet och sen har jag ingen aning om vad jag ska teckna. är sugen på att göra en brud med långt hår trots att jag hatar att göra hår. och andledningen till att jag hatar att teckna hår är att jag inte vet hur man gör. blir lika overkligt varje gång. så måste måste måste lära mig! kan ju inte kalla mig konstär och sen inte kunna tecka hår. inte för att jag kallar mig det, men ändå. ni fattar. 

ska väl leta upp någon bild på någon. och ska väl kanske baka. vi får se. avslutar med en bild på mig och lurken. puss hej. 


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0