fredag

 
det var visst ett tag sedan jag skrev. egentligen har jag så mycket jag kan skriva om men det är svårt att inte skriva för mycket. vill helst bara öppna mitt hjärta och min hjärna och bara slänga ut allt här men jag tycker inte om att vem som helst kan läsa det sen. och varför bloggar jag, undrar ni då. jag vette fan egentligen. det är kul att skriva. 
 
det här har hänt i mitt liv
 
1) slutade på jobbet, inte för att jag ville utan för att kampanjen tog slut och det fanns ingenting kvar för mig att göra. fast jo, ville sluta också för jag hatade det där jobbet. 
2) vann en iPad. jag är fortfarande chockad.
3) fått nytt jobb! börjar på söndag och är riktigt nervös men det ska nog gå bra.
4) shoppat och gjort av med alldeles för mycket pengar.
5) gosat med min pojkvän. om fyra dagar har vi varit tillsammans i en månad och det har varit en av mina bästa månader, ärligt talat. 
 
ja. typ lite så. nu ska jag äta en äggmacka så vi hörs. puss hej. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0