söndag

haft bästa helgen. eller dagarna är alltid bäst när jag är med Åke (jag vet att du läser så ta till dig!!!). har väl inte hänt något speciellt egentligen, allt var bara bra.

jag tycker förresten att det är allt jobbigare att blogga nu för tiden. inte för att jag inte har något att säga, för det har jag. tänker och känner så mycket hela tiden så skulle kunna skriva hur mycket som helst. men sen, jag vet inte. gillar inte att jag skriver så mycket om så stora saker. önskar jag kunde sluta bry mig så mycket om vad andra tycker.

NEJ OKEJ NU RÄCKER DET. kolla liksom. ville bara säga att helgen var bäst och det slutar med att skriver om annat som jag lika gärna kan hålla för mig själv. jag är så dum ibland, på riktigt.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0