han

"kan du fatta att vi bara känt varandra i tre veckor?", sa han och pussade min panna.
"nej, det känns helt sjukt", svarade jag och kunde inte sluta le varken på utsidan eller insidan. 
"det skulle lika gärna kunna vara tre år", viskade han i mitt öra och jag kan inte annat än hålla med. 

fick en anonym kommentar från någon som ville veta mer om killen. vet inte vad jag ska säga annat än att det känns bra. verkligen jätte bra. tio dagar har helt plötsligt blivit nitton och han har träffat min familj och mina vänner och jag har sovit i hans säng och vi har delat tandborste. han vill alltid att jag ska massera hans händer och det viktigaste av allt är att vi aldrig har kollat på en film tillsammans. vi kan umgås ändå. han har till och med hamnat på citatlistan. 

h e r r e g u d . vet inte ens hur jag ska uttrycka mig på rätt sätt. vill säga och skrika ut så mycket men jag vet inte hur orden kan göra känslorna rättvisa. det blir så magert med bara några få ord. 

hoppas du anonyme är lite nöjdare nu. ska försöka uppdatera lite oftare men all min lediga tid går till honom. eller till mina vänner. dom får man ju trots allt inte glömma. 

förlåt för bildlöst inlägg. puss på er. 

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

jag vill givetvis veta vad han heter så att man kan få ett ansikte till texten. jag menar, sällan två människor faller så långt in i varandra på så kort tid. vill veta typen, typ. grattis till lyckan!

Svar: tack så mycket, du anonyme! ett namn och bild har du fått nu, som tack!
asnajs.blogg.se

2012-10-26 @ 18:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0